Retouren

Uniek! consumenten hebben 30 dagen de mogelijkheid om te retourneren, de volgende voorwaarden zijn hier op van toepassing:
>> De aangekochte artikelen zijn ongebruikt en onbeschadigd
>> Aanwezige labels of kopkaarten zijn niet verwijderd
>> Artikelen zijn niet gewassen
>> Binnen 14 dagen na binnenkomst bij FeestWinkelAssen en goedkeuring van de goederen storten wij het bedrag
     terug.
>> De termijn gaat in op de dag van aflevering bij u en eindigt op de dag bij binnenkomst in ons magazijn.
>> Kosten en risico van retourneren zijn altijd voor de klant. Duurdere zendingen adviseren wij verzekerd of met handtekening te laten versturen
 

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u niet tevreden bent met het kostuum en/of de accessoires die u ontvangt.
Het is niet wat u van had verwacht, het zit niet lekker of we hebben per ongeluk het verkeerde artikel toegestuurd. Bij FeestWinkelAssen is het geen punt als u uw bestelling terugstuurt.
Dat kunnen consumenten altijd binnen 30 dagen na ontvangst (bij ons binnen) van de bestelling (deze termijn gaat op de dag van aflevering van de bestelling in) retourneren, mits ongedragen en netjes in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Natuurlijk is passen wel toegestaan

Lees alsjeblieft onderstaande instructies voor het retourneren aandachtig door. 

Is het kostuum te groot/klein of ben je er niet tevreden over? 
Als u het artikel wilt ruilen voor een andere maat of product, bestel deze dan simpelweg opnieuw op http://www.feestwinkelassen.nl/ 

Het artikel die u wilt terugsturen dient altijd compleet en netjes in onbeschadigde verpakking te zitten inclusief kledinglabel.
U kunt voor het retourneren gewoon de doos gebruiken die je van ons hebt ontvangen. Vermeld het ordernummer op de doos, anders kunnen wij de afzender niet achterhalen!

Stuur de producten terug naar: 

Retouren FeestWinkelAssen
Hunsingostraat 123
9405 EV Assen


met Retourformulier (link naar formulier)


De volgende artikelen komen niet in aanmerking voor retournering?
In verband met zwaar wegende hygiënische redenen kunnen wij de volgende artikelen niet retour nemen:
Mondkapjes, Mondmaskers, Schmink, Lenzen (wanneer verpakking is verbroken), Lenzen vloeistof, Haarspray, Sponsjes, Lipstick, ondergoed, glittergel, pruiken en baarden (welke uit verpakking zijn geweest), hotpants, lingerie en beenmode.

Wegens onverkoopbaarheid worden niet retour genomen: Folieballonnen gevuld met helium
Verzegeling verbroken geen retourmogelijkheid: Elektrische ballonnenpomp en helium tankjes

Tevens kunnen de OP=OP artikelen niet worden geretourneerd, de prijs is aangepast naar een dusdanig laag niveau met als doel om de collectie te laten uitlopen.
Wij rekenen op uw begrip


Product(en) defect, incompleet of verkeerd geleverd? 
Onze excuses dat dit door onze kwaliteitscontrole is geglipt! Om u zo goed mogelijk te helpen is het van belang dat u binnen 2 maanden na ontdekking een e-mail stuurt naar retouren@feestwinkelassen.nl  Vermeld hierin het ordernummer en de beschrijving van het probleem (bij defecten graag met een duidelijke foto). Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk beoordelen en zo nodig u van een retouretiket voorzien.

Wanneer u defecte, incomplete of verkeerd geleverde artikelen zelf retour zend zijn deze kosten voor uw eigen rekening, neem daarom altijd contact op en na overleg met onze verkoop zal de retour in samenspraak door ons worden afgehaald en/of voorzien van een retouretiket.

Terugstorting retouren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt ( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen

Kosten en risico van retourneren zijn altijd voor de klant

LET OP!!! Bewaar u track en trace van de pakketbezorger. U bent verantwoordelijk voor retourneren van het product tot dat wij het product hebben ontvangen. Enkel de track en trace is niet voldoende voor 100% garantie. De handtekening van ons distributiecentrum voor het in ontvangst nemen van uw pakket is de enige 100% garantie. Bij pakketten met meer waarde adviseren wij verzekerd of met handtekening te retourneren, hiermee voorkomt u dat als het pakket niet goed wordt afgeleverd u het geld niet terug krijgt..

Producten te laat aangekomen? 
Mocht als consument uw bestelling onverhoopt te laat aankomen voor uw feest, dan kunt u het pakket het beste ongeopend terugsturen of weigeren. We hoeven dan namelijk geen kwaliteitscontrole te doen, waardoor u het aankoopbedrag sneller terug ontvangt. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor pakketten die te laat worden geleverd. Dit betekent dat we uiteraard het aankoopbedrag terugstorten, maar dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren
U kunt in dit geval het pakket afgeven bij het postkantoor ter retournering

Natuurlijk zullen we altijd proberen u tevreden te stellen en u indien gewenst snel van een vervangend product te voorzien, zodat u wel goed voor de dag komt op uw feest.